Saturday, April 9, 2011

prince charming saya~

saya xtau apa yg memanggil saya utk tulis bndalah ni hr ni.... mgkin sbb saya ni da xda tmpat nk mengadu..bercerita kot...okay..bukan xda...tp kadang kala org yg sdia ada utk saya bercerita 2 bkn org yg saya rasa sesuai...susah ke ek kiter nk cari pasangan hidup...cerewet sgt ke sy ni utk cari lelaki pilihan saya...ke saya ni mmg sejak azali x dtakdirkan utk lelaki?.... x mgkin.... wahai lelaki... susah sgt ke nk penuhi apa yg saya impikan.....
  1. bukan paras rupa yg menjadi ukuran bila saya ingin berpasangan...
  2. wang x prnah mnjadi pnghalang bila saya ingin berpasangan...
  3. saya nk tempat utk mengadu...bercerita...
  4. seorang yg saya boleh dgr kisah hidup dia...n dia jg nak dgr saya bercerita tntg diri saya...
  5. seorang yg ble trima diri saya seadanya...baik buruk saya...tingkah laku saya..karakter saya...
  6. seorang yg ble wat saya gelak2 dgn lawak dia...dgn cerita dia....
  7. seorang yg x berahsia...susah senang dikongsi bersama...
  8. seorang yg boleh saya percaya..n boleh mempercayai saya...
  9. seorang yg boleh manjakan saya....tp bkn mengambil kesempatan...
  10. seorang yg benar2 tahu apa erti manja, nakal & gatal...
  11. seorang yg boleh beri saya masa utk diri sndri...tp x smp biarkan saya sndri...
  12. seorang yg boleh trima keluarga saya dan budaya kami d dalam rumah...
cukup kot semua utk utk saya...da terlebih cukup utk saya...tp still...xda yg dapat penuhi smua 2.. saya demanding sgt kot..x tahu la...yg saya tahu...saya sepi...sunyi...~~

xoxo
sepi gurl

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...