Thursday, April 7, 2011

admit at last~~

hehe sumthin silly happen to me last few weeks...really silly smp tatty suriati x hbs2 gelakkan saya..hoho seronok jugak main tarik tali...tp tatty ckp saya tarik byk sgt...haha dgn bangga saya jawab.."tarik rambut dalam guni...rambut jgn putus tepung jgn berserak...nanti la...rilex2 dulu..." but then..bila saya da tolak....haha org 2 tau jugak yg dia orgnya...ngeh2 saya rasa hidup saya sgt2 kelakar...sengal..bengong...smua ada... pada tanggal 6 April jam 3.30 ptg...setelah dia tanya soalan yg sama n menakutkan saya (kuang asam btol) saya admit la pada dia apa yg sbnrnya happen... hohoho igt senang ke...gagap oo nk ngaku...ceh bajet f2f je nk gagap...msg je pon...urm n unexpected n jwpn yg dtakuti muncul la....hamek!!!!!! dush2!! huhu masa 2 tuhan je tau apa saya rasa..haha tp saya challenge diri saya utk x mudah give up... n saya just bgtau dia... i'll do my best...n thats wat i'm going to do..right here..right now...to the person..wait 4 it!!

xoxo
blink2 gurl

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...