Tuesday, September 21, 2010

when u talk to sumone yg x faham bahsa

bila kuliah da start semula...
ha..
hamek..
mmg aku da agak berpusu2 persoalan akan terjah....
syifa sudah memburuku dengan program adik angkat d'hoteliers 2...
zharif pula dengan futsal yg kami skang ala2 relaks gi2...
n of cz for me...
aku la yg memburu manusia2 utk trip 7 oktober nanti...
proposal da lulus tp xtau nk g ane...
haha sengal x...
mmg sengal...
tp yg nk diceritakan d sini...
adalah perasaan bila korg bercakap dgn manusia yg x faham bahasa...
well xla nk mengungkit kan...
da la proposal ko wat duno je...
ak da wat..da smp benda 2 jd approve..
u handle la yg seterusnya...
ya..
maybe ada yg u x faham cne nk buat..
tp x salah kalau u tnya...
bukan nk tggu ketuk baru nk jalan...
n da most...
BUAT MUKA!!!!
derrrr....keje gua banyak lagi x settle...
n bukan ko sorg je yg ader keje...
huhu
at the end of da day...
aku jugak org yg kena wat surat2 bagai utk trip 2...
if aku x wat t trip plak cncel kan...
lagi ruG...
ni la last chance nk g trip beramai2 ngan bebudak cls...
anyway a big2 thanks 2 hani n eugene cz dapat cari ctc number sedetail mungkin...
n for kay...thanks bg detail astro 2...
jasamu kukenang sepanjang hayat...
cehhh...gi2.... =p
ok la u all...
i nk g wat assgment lg ni...
roger2 next time....
=D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...