Tuesday, September 14, 2010

bila hati bergetar...

cane nak mulakan..
taD saya berkunjung ke rumah someone..
yg pernah satu ketika dahulu menceriakan hari2 saya...
yg pernah satu ketika dahulu mencipta memori2 indah dalam hidup saya...
tp org 2 juga yg buat hati saya sakit...
huhu
yg wat everything jaD hancur...
tp saya kena juga still get connected dgn dia sbb family...
family dia n fmily saya jaD rapat sbb kami...
family kami x salah...
jaD terpaksa la berkorban..
even if ble sy xnk jmp dia g...
cz sy tau...
evri time jmp dia..
hati sy msT vibrate...
vibrate sbb skt hati...
sbb memori lama...
smua2 la...
bukan senang ooo nk lupa evrithin...
sy pun x tau knp sy trus jaD pening..
loya...
bila saya jmp dia...
huhuhuhu
tp yg sy tau sy sgtla x suka bila mood sy jaD spoiled cmni...
huhuhu
smua saya aser x kena...
huhuhu
tolongla saya...... ='(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...