Saturday, August 13, 2011

saya rindu kamu syafiq apex mohtar!!!!



Argh!!! terasa nk jerit kat satu dunia yg sy sgt rindukan adik kesayangan saya, Mohd Syafiq Bin Mohtar!!! serius saya rindu kat dia... bila dia xda... da xda sape nk mkn byn2 g time sahur... time buka...hoho terasa agak kosong umah bila dia xda...even if dia ada kat umh keje saya gado je ngan dia.. (agknya 2 yg saya rindu kat dia kot)..sob sob... almost every time bila kitorg buka n sahur mak sebut nama dia....nk mkn pn kdg2 trus jadi x lalu kenangkan apa la dia makan kat sana... dgn dugaan yg menimpa dia lagi... mula2 broadband ilang...pas2 mp3...n latest mlm td... wallet dia pulak ilang... apala korg2 ni...kan semua bakal2 cikgu....x patut ada sikap panjang tgn mcm 2...sabar deyh syafiq...hidup jadi student mmg cmni...tp time jd student la ko ble enjoy....

akaq tau ko mesT x sabar2 nak balik kn....hurm kitorg tiap2 hari tgk tiket kapal terbang...if dia jatuh bawah satu rat akak da lama blikan...huhuhu wahhhhh...akhirnya,,,.. air mata yg da lama tertahan ni x terbendung jua...pikot...cpt2 lap...poser ni....huhu... terlebey emosional plak pg ni... hoho okay back to our story back....

utk syafiq..ni ada beberapa pesanan dari akak terchenta..haha

satu: solat jgn tinggal...cuma "dia" tmpat kita meminta...mengharap etc...

dua : jgn mudah percayakan org...

tiga: be more alert ngan brg2 ko esp laptop...
kami x tau kami mampu lg x nk blikan if lappy ko ilang....hoho

empat: jgn sesekali lupakan saya.....
kami semua rindukan awak!!!

lima: igt yg awak 2 ada cik bieyla nabilla utk dijaga...
biar jauh d mata tapi dekat d hati...
jgn nakal sgt even ko mmg nakal pn.. =p

enam: staD molek2...dapatkan dekan mcm akaq cz ur next after me!!!
mak abah sgt sygkan awak...jgn hampakan diorg k!!!! =)


ok la...cukup2 la 2 warkah buat adinda terchinta....sehingga bertemu lagi...

xoxo
missing gurl

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...